Efter mycket om och men.. Jag är tillbaka!

 
 
Hej, hej och hemskt mycket hej!
 
Har väldigt länge på att börja blogga igen eftersom jag för tillfället inte har något att göra på vardagarna, så varför inte fördriva tiden med att blogga istället? Allt är i alla fall bra med mig och jag är lyckliga än någonsin från det senaste inlägget. Då var det septemeber och idag är det februari och på dessa fyra månader så har jag hunnit att flytta ifrån Falun till min pojkvän, firat tre år med honom, tagit körkort, skaffat mig ett jobb men även fått slutat på det på grund av arbetsbrist. Så.. Det har hänt ganska mycket och jag är nöjd!
 
Kvällen kommer spenderas framför tvn och jag längtar till paradise hotel ska börja, eller ja.. sluta. Men det är så spännande! Bjuder på lite detalj bilder från min lägenhet så hörs vi imorgon. Katten fick följa med på köpet också, haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aegean College

Appreciate this post. Will try it out.

2022-04-27 @ 03:59:25
URL: http://https://aegeancollege.gr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0