Roadtrip med Madde

Hallihallå!

Idag har det känts som om jag har gjort massor med saker men jag har bara suttit i en bil från sju imorse till åtta på kvällen, dock några stopp lite här och var men ändå! Tror det blev tio timmar totalt i bilen idag tillsammans med Madde. Vi fixade en leverans till hennes pappa företag och köparen bodde enda uppe i Hede som ligger ovanför Sveg, så det blev ju några mil och åtta extra eftersom vi såklart skulle köra lite fel också, men men.. En resa kan inte ske utan några problem. Har i alla fall haft en super bra dag och haft det riktigt kul med Madde, behövde en dag med bara henne kände jag!

Imorgon hade jag tänkt sova i skapligt många timmar och länge, för sedan blir det att åka med mamma till veterinären med vår hund och sedan träffa Madde och Caroline, längtar! Vi hörs imorgon, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0