6 september 2013

Hejsan!

Har skamset nog inte orkat tagit mig upp ur sängen än, men det struntar jag i. Ska väl göra det snart för att plugga körkortsteori och träna på datorn. Jag övningskörde hem igår med mamma och pappa efter jag ätit middag på en Kina restaurang med tjejerna i min "gamla" klass och det var första gången som jag körde min bil, så det var väldigt ovant och jag fick ett flertal muppstopp som jag sammanlagt aldrig fått förut när jag kört med Joels bil, men aja.. Vi kom hem levande och nu är det värsta över att ha testat den första gången så nu är det bara att tuta och köra!

Ikväll vankas det grillat i vår familj, kanske årets sista grillning? Det ska i alla fall bli väldigt gott och mysigt! Så vi hörs senare, ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0