15 september 2013

Hejsan! 

Igår var jag på 20 års middag/fest hos en nära vän till mig tillsammans med Johanna och massa andra tjejer! Det var riktigt kul och jag kände att jag behövde en sån där kväll. Var väldigt längesen jag var ut på krogen i Falun så jag och Johanna drog ut och dansade hela natten lång, träffade även på väldigt många som jag och hon kände så det var super kul. Idag mår jag som jag förtjänar och ligger just nu i soffan under täcket och värmer mig innan jag ska hoppa in i duschen innan bussen går upp till min pojkvän. Blir kvar där till torsdag för sen ska jag jobba fredag och lördag, så det ska bli väldigt mysigt! 

Hoppas ni har haft en bra kväll igår och även idag. Vi hörs, puss. 







Kommentarer
Postat av: Elin

Haha så sitter jag typ och.... Ber? X)

2013-09-15 @ 21:21:50
URL: http://aintjustwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0