11 september 2013

Godmorgon!

Vill börja med att gratta min älskade vän Arbresha som fyller 20 år idag, GRATTIS! :D<3

Varför jag är uppe såhär "tidigt" är för att min kropp tydligen ville vakna fast jag vill sova längre.. Men fick i alla fall jobba idag 12-15 så det blir en skönt pass! Annars händer inget speciellt idag, bara ta det lugnt hemma.. Men planer kan ju ändras, höhö.

Igår var jag i alla fall med Madde och Caroline och vi åkte bil och kollade på flatcoated retriver valpar och dem var så söta! Sen kollade vi på idol och jag vart hämtad runt halv tio, en väldigt bra dag det vill säga.

https://cdn3.cdnme.se/2988688/6-3/pic_52301886e087c378e98594a0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0