1 oktober 2013

Jahapp… då var det oktober och snart bör väl den första snön falla, men den tycker jag vi kan vänta till december i alla fall. 

Som alltid när det går från varmt till kallt så blir jag på något sätt sjuk. Började med en skapligt bra förkylning men jag kämpade på med att jobba ändå och det skulle jag väl inte haft gjort för nu har jag fått en jävligt hosta också som är på grund av min förkylningsastma!! Är hos Joel till på torsdag kväll för att jag sjukanmälde mig idag från jobbet och behöver inte hem för ens på torsdag för har ärende på fredag, så får vara med han längre än vad som var beräknat. 

Ligger just nu i soffan efter en massa Eva och Adam tittande på youtube, får alltid tillbaka gamla minnen från när man var yngre när man kollar på serien. Nu ska jag hälla upp chipsen Joel köpt i en skål och kolla på när han spelar tv spel, gta 5... Suck! Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0