20 maj 2013

Hallå där ute!
 

Tänkte väl att det var dags att ta tag i bloggandet igen, bara för att jag har saknat det. Har inga som besöker min blogg just nu, och det förstår jag till hundra procent.. Men jag får väl ge det ett nytt försök och hålla tummarna på att mina kära besökare komma tillbaka, haha. 
 
Det har hänt väldigt mycket sen sist jag skrev, kan väl börja med att säga att jag köpte den där tröjan och jag ångrar det en smula eftersom det inte är riktigt min stil och att den kostade ganska mycket för en fattig student som mig, men men.. Den kommer väl till användigt någon gång kan jag tänka mig. 
 
Sommaren är även här och jag har varit i fem dagar i London tillsammans med min klass på en skolresa, och det var så otroligt kul! Det var meningen att det skulle vara en lugn resa eftersom tre lärare var med men vi festade varje kväll och sov ca. 8 timmar på alla dessa dagar, gaaalet hur ens kropp klarar av det. Var en aning slut när jag kom hem i alla fall och nu har jag äntligen återhämtat mig riktigt för jag sticker iväg igen och det är till inget mindre än Ayia Napa!!! Åker även här med klassen, fast som en studentresa och det bär av på torsdag redan. Fyyyfan kommer aldrig vela åka utomlands mer, i alla fall inte så nära in på. Men det kommer i alla fall blir galet och vi kommer ha det så jävla kul. 
 
Bjuder på lite bilder från London. Fler kommer så småningom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0