7 mars 2013

Hallå där!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har ju som sagt varit sjuk och är det fortfarande så jag har inte haft så mycket att skriva om, därav dålig uppdatering. Jag är iallafall på bättringsvägen, jag hostar nästan ingenting och febern har sjunkit väldigt mycket på bara en dag så det är skönt!

Idag blir det bara att ta det lugnt och kolla på en massa filmer som dessa senaste dagarna har bestått av, men det finns inte så mycket annat att göra än att bara ligga och ta det lugnt.

Ska pallra mig upp ur sängen och göra mig lite frukost och sen bege mig upp till mamma och pappas säng för att bosätta mig där för dagen, det är något speciellt med deras säng som gör så att man vill vara där när man är sjuk haha. Ni får ha det så bra, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0