3 mars 2013

Godmorgon på er.

Vaknade för en stund sen av att missarna var på mig och just nu ligger jag och spelar spel på mobilen i väntan på frukost. Har gått och blivit sjuk.. Igen! Igår trodde jag att jag skulle få lov att åka till akuten för jag hade ett sånt jävla tryck i bröstet i konstant fyra timmar och det blev bara värre så trycket gick upp i halsen och huvudet, usch det var Inge kul. Sökte på symptomet för det och antingen kunde det vara för att jag ansträngt mig mer igår än vanligt och det gjorde jag för jag, Joel och hans familj var på buspalatset med Joels brorson och lekte och jag var redan lite förskyld, eller så var det att jag börjar få lunginflammation men då tycker jag att jag borde ha mer feber än vad det känns som att jag har. Aja, får kolla när jag kommer hem och få expert råd från mamma haha. Idag mår jag iallafall bättre men är dunder förskyld och hostar.

Nu ska jag pallra mig upp och lägga mig i soffan istället med en kopp te. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0