1 mars 2013

Gud va tiden går fort, det är liksom mars redan och det är bara 3 månader kvar tills jag sticker iväg både till London och Ayia Napa tillsammans med klassen. Måste skaffa fram pengar fort alltså!!

Då var den efterlängtade studentkryssningen avklarad och jag överlevde bussresan hem galant eftersom att jag inte blev bakis. Somnade inte förens nio och gick upp vid tolv och då hade jag nyktrat till som tur var så vaknade upp pigg och glad efter att ha haft en helt underbar kväll med mina bästa vänner och dansat från 1 till halv 6, ja mina fötter var döda dagen efter haha. Det kommer vara ett minne för alltid och jag ångrar inte en sekund att jag punga ut 1200kr för att få supa i 24 timmar, haha för det var så lätt värt det!

Ligger just nu i soffan och ska snart pallra mig ut med hunden och sen packa för jag åker till min älskling ikväll. Känns som om mitt lov bara rusat förbi för på måndagen var jag på kryssning, tisdag kom hem sent och la mig, onsdag och torsdag jobba jag och idag får jag äntligen njuta av lite ledigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0