7 februari 2013

Hallå där!

Har legat i soffan framför tvn och kollat på en massa gamla filmer som man såg när man var barn, t.ex. Som pokémon, Tzatsiki, Den otroliga vandringen och massa fler. Älskar när man kollar på sånna filmer för då får man sånna minnen. Som när jag kolla på pokémon filmen så fick jag något ryck att jag sprang upp på vinden för att leta efter mina figurer och lyckan som uppstod när jag hitta dem, haha ibland får man vara barnslig.

Nu ska jag kolla på andra Tzatsiki filmen och sen blir det middag. Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååå nostalgifilmerna!!!!

Svar: Jaa!! :D
jennie leandersson

2013-02-07 @ 19:52:17
URL: http://Aintjustwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0