16 februari 2013

Godmorgon!

Har precis vaknat och nu ligger jag framför tvn och kollar på något skit som vanligt. Joel sitter och spelar på datorn och jag ska väl snart gå upp och fixa något att äta till frukost.

Igår efter jag kom hit så kollade vi på en film tillsammans med Joel vän och hans tjej, det var väldigt kul! Och idag ska vi fyra åka och käka på något ny thai restaurang och det ska bli väldigt smarrigt kan jag tänka mig. Skulle vilja lägga upp bilder på min studentmössa (iiiih!!!) som kommit men det går inte att ladda upp bilder med Joels internet när jag bloggar från mobilen så ni FPR nöja er med text tills på måndag igen. Ha en bra dag så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0