27 September 2012

Hejsan!
 
Har haft ett litet uppehåll och det var för att jag inte haft tid, har kommit hem sent på dagarna och inte orkat setat mig vid datorn, men nu är jag "tillbaka". Slutade sent idag så då fick jag hämtning av mamma och nu sitter jag och försöker skriva klart en inlämningsuppgift som ska vara klar tills imorgon och jag hade glömt bort att vi hade den, så jag måste skynda mig lite men det ska nog gå bra!
 
Imorgon åker jag till Joel för en till helg med honom för nästa helg så jobbar jag så då kommer vi inte att träffas, så vi får passa på denna helg. Hade iallafall sovmorgon imorse till tio över två och det är så jäkla skönt för då hinner man vakna till liv innan man ska till skolan och så kan man unna sig en riktig god frukost som jag passade på att göra imorse.
p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0