22 September 2012

Godmorgon!
 
Jag vaknade väldigt tidigt imorse och var pigg så jag klev upp och satt mig vid datorn. Jag är ju som sagt hemma hos Joel så det var därför det inte blev någon bloggning igår, men idag kommer det bli de för Joel jobbar till 6-7 idag så då har jag tid för bloggen, haha.
 
Igår så var jag hos frisören och slingade mitt hår lite ljusare, och det var väldigt mycket ljusare. Men det är lite för mörkblonda/orangea slingor än så länge men jag ska dit igen någon gång och göra dem ännu ljusare tror jag. Men det är väldigt ovant än så jag måste vänja mig vid detta, känner inte ens igen mig! Ni ska få se bild någon gång i helgen.
 
Nu ska jag göra mig lite frukost, så vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0