Min valborg

Min valborg vart en riktigt lyckad kväll med pojkvännen och vänner. Först början vi med att förkröka hos Joels bästa vän och vi grillade och spelade kubb med en massa folk i det fina vädret. Sedan när mer folk ville komma så drog vi vidare till en annan fest där det var många i min ålder och min musiksmak, hihi. När klockan var runt tolv så skulle många gå på krogen och då drog jag och Joel hem till han och la oss och vila för att sedan dra på efterfest, och när vi nästan höll på att somna så ringde Joels syster och sa att dem skulle dra på efterfest där vi hade varit tidigare. Så vi stapla oss upp och gick dit, dock bodde Joel och hon som hade festen nästan grannar så det var skönt att inte behöva gå så långt. Och när klockan började närma sig tre så stack Joel hem för han var så trött, men jag stannade kvar med Joels syster och hennes kompisar i en halv timme till och hade det jätte trevligt. Och sedan gick jag hem och kröp ner under täcken bredvid Joel runt halv fyra. Hoppas ni hade en lika bra valborg som jag hade!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en fortsatt bra dag sötis :)

2012-05-03 @ 16:07:32
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en fortsatt bra dag sötis :)

2012-05-03 @ 16:07:46
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0