Jaaa, grattis Loreen!!!

Måste bara börja med att säga grattis till Loreen som skötte sig hur grymt som helst på scenen idag. Hon var verkligen en värdigt vinnare, och nästa år måste jag befinna mig i Stockholm för hur fränt skulle inte det vara?

Jag och älskling har som sagt suttit bänkade framför Eurovision och det var riktigt många bra låtar med idag, iallafall Rumäninen. Nog om eurovision, ni får iallafall se mina köp imorgon istället.

Nu ska vi nog krypa ner i sängen och mysa innan vi ska sova. Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi imorgon. Puss


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du får en bra söndag! :D

2012-05-27 @ 02:49:57
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0