9 maj 2012

Hej på er.
.
Nu är nationella proven i engelska b för evigt, åååh det sista "riktiga" provet i engelska för mig och sedan blir det aldrig mer att läsa engelska, förutom på högskolan då men det sket man väl i. Gick faktiskt rätt så bra, och det känns som om jag har lärt mig mycket på bara ett år för förra året kändes det inte bra på nationella och det gick ju inte så bra heller, haha. Så just nu sitter jag på engelska lektion och inte gör ett piss, och snart slutar jag för dagen och då blir det att åka ner till stan för att köpa lite kläder till dansuppvisningen som är i helgen.
.
Ni får ha en bra dag i det otroligt fina vädret, vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0