7 maj 2012

Hejsan!
.
Idag är det faktiskt ingen vanligt dag, utan det är min lillebrors födelsedag! Han har gått och fyllt fjorton år, alltså så är han numera en fjortis. Tiden går så fort, för nyss tyckte jag att han var liten och vi lekte i skogen, men nu är han fan längre än mig och snart en man, haha. Så vi ska fira han snart med hemmagjord jordgubbstårta och paket.
.
Har precis pluggat lite inför idrotts provet som jag har imorgon, så jag kan det relativt bra men jag har ju många timmar till att kunna plugga, så det går nog bra imorgon.
.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten, så jag får tårta snabbare. Skriver lite senare!
Gossarna ligger ute i det fina vädret och steker.

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

2012-05-07 @ 19:07:23
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0