5 maj 2012

Hej på er!
.
Det regnar, det regnar och det regnar lite till.. och så har det gjort hela dagen. Man blir verkligen deppig av detta väder, men jag är fortfarande peppad inför ikväll för då blir det party. Igår så hade jag ju nationella i engelska och vi skulle skriva uppsats. Och det gick faktiskt riktigt bra, så jag är nöjd! Jag och Joel sitter och förkrökar lite med vin och jag ska aldelles strax gå och fixa mig.
.
Igår innan jag åkte till Joel så gick jag på stan med mamma och vi fika och kika lite i affärer. Det var jätte mysigt, men det var dock inte så kul att få hela mammas kaffe över sina ben, haha. Hon råka tippa ut det och jag satt mittemot, så där stod jag blöt och det kändes som om jag hade kissat på mig. Som tur var så hade jag svarta byxor på mig så ingen märkte att jag var blöt, men ändå.. Det var pinsamt när folk skådade händelsen, haha min mamma alltså.

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

mm så gott:D

2012-05-05 @ 16:34:52
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Elin

ni va ganska lika haha :)

2012-05-06 @ 01:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0