31 maj 2012

Hallå där!
.
Har varit lite tyst de senaste dagarna och det ber jag om ursäkt för, men jag har inte haft något att skriva om så jag tyckte det kändes lite onödigt att bara publicera ett inlägg utan att det är roligt att läsa om det.
Snart är det helg och det innebär falukalaset, rix fm och att vara med älskling. Jag ber till gudarna att det inte regnar, men det ska ju tydligen snöa? Alltså det är juni då!
.
Hade iallafall nationella muntligt i tykan idag och det gick faktiskt bra, sa en hel del faktiskt. Och sen ska jag ha geografi prov som jag inte kan ett dugg på. Så denna samhällskunskaps lektionen som jag har nu ska jag träna så jag kan det. Så vi får höras lite senare, ha en jätte bra dag!
Har föressten färgat håret och det vart väldigt mörkt. Men det är bara att vänja sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0