24 maj 2012

Hallå där.

Idag är det strålande sol ute och det är så härligt att äntligen sommaren är på väg. Känner på mig att denna sommar kommer bli jätte bra, fast det har väl i och för sig varje sommar varit på sitt vis. Har just nu samhällskunskap och sitter och lyssnar på min förvirrade lärare och jag försöker få med mig någon till niornas bal på min förra skola som dem ska ha ikväll. Skulle vara så otroligt roligt att se! Så vi får se om jag drar dit med någon eller inte.

Annars då.. Har gjort nationella prov i tyska idag och det gick ganska bra, men det var riktigt svårt. Och tyska är inte direkt mitt bästa ämne, utan mer mitt sämsta ämne. Men jag hoppas att det gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0