15 maj 2012

Hej på er.

Min dag har varit väldigt bra med mycket skratt. Jag och Johanna i min klass klarade en mvg bana i origentering idag på idrotten, så nu har vi mvg i det. Vi vart mycket stolta vill jag lova! Annars har vi haft tråkiga lektioner, men dagen har ändå varit bra. Fast jag inte mått så bra idag, så har mina underbara vänner fått mig att tänka på annat och fått mig att skratta. Ni är guldvärda tjejer!

Har en redovisning imorgon på geografin, så jag ska krypa ner under täcket (standard) och plugga.





Kommentarer
Postat av: jessica

Sprang ni själva eller tillsammans på orienteringen :)?? Inte illa med mvg bana :D

2012-05-16 @ 20:40:24
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0