Stor städning!

Det har varit en rätt seg dag idag, men har städat hela mitt rum idag och det händer inte ofta vill jag lova! Var meningen att Joel skulle komma ikväll, men han har åkt på någon slags "magsjuka" och det är inte på grund av alkoholen från igår utan något annat, stackars min älskling. Så jag får vara hemma idag igen utan min sötnos, men imorgon hopps jag på att han är bättre för då får jag träffa honom.
.
Så ikväll ska jag bara umgås med familjen, kolla på tv, sitta vid datorn och äta en massa gott. Hoppas ni får en jätte bra lördag och ta hand om er!
Oj vilka suddiga bilder det blev, haha aja skit samma.

Kommentarer
Postat av: Elin

vilket mysigt rum! :D

2012-03-25 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0