Mycket träning idag!

Idag har jag varit riktigt duktig när det gäller träningen. Imorse så gymmade jag och det vart ett riktigt stenhårt pass på 1½ timmar och när jag kom hem ifrån skolan gick jag 6 km med hunden för det var sånt härligt väder ute! Och imorgon blir det också gym och sen dans på kvällen, har ändrat min inställning från att hata att träna till att faktiskt tycka om det.
.
Har precis hjälpt min lillebror med världens drygaste uppgift. Han skulle göra ett helt häfte och skriva massa saker och fysik som ämnet var, är inte mitt favorit ämne. Men nu är vi klara och jag ska sitta lite vid datorn innan jag tänkte gå och lägga mig.
.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon från skolan. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0