8 mars 2012

Hej på er!
.
Torsdag idag och imorgon är det äntligen helg, som jag har längtat! Har just nu samhällskunskap och min lärare håller på att babblar om något jag inte förstår mig på, så jag sitter och tar kort på mig själv istället, haha det är skönt att ha en dator i skolan när lektionen är tråkig! Idag slutar jag runt tre och då ska jag gymma en liten stund för att sedan gå till Rådhus källaren och äta med min familj och min släkt, för min fasters kille fyller 50 år. Jag längtar efter att få lite fin mat, kommer bli jätte kul.
.
Säger hej då med några snygga bilder, vi hörs senare.
Har föressten färgat håret och det var liiiite för mörkt än vad jag tänkt mig, men det får duga!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håret blev asfint sådär! :)

2012-03-08 @ 16:24:32
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0