4 mars 2012

Hallå där! Hur är läget? Allt är iallafall bra med mig efter att fått spendera någon dag tillsammans med min man innan skolan börjar igen. Ligger för tillfället i min säng och pluggar inför historia provet imorgon men det går segt för det första så är jag inte intresserad av historia och för det andra så är det så komplicerat och svårt, men det ska nog gå bra ändå! Denna helg har iallafall bestått av mycket pimpling, övningskörning och mys. En riktigt bra helg helt enkelt, men nästa helg blir tusen gånger bättre för då fyller joel år! Nu ska jag försöka återgå till plugget innan det är dags att lägga sig. Jag håller tummarna för att vi får tillbaka våra datorer imorgon så det blir riktig uppdatering igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du sover gott inatt!:D

2012-03-04 @ 22:43:21
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0