27 mars 2012

Hejsan!
.
Har egentligen inte tid att skriva, men jag kände att jag bara måste, haha. Har två prov imorgon och så ska jag även berätta muntligt på engelskan om min bok som jag läst, men jag kommer inte kunna berätta om den imorgon för jag har redan två prov som måste in i min lilla hjärna tills imorgon. Men jag har pluggat hela dagen för jag var hemma ifrån skolan idag för jag vakna med feber och huvudvärk imorse, men imorgon måste jag gå fast jag har feber.
.
Nej nu måste jag sätta fart om någonting ska bli gjort. Ha en bra dag!
Dagens middag, haha.

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderlander

Ser ut som en god middag!!



Jane

2012-03-27 @ 22:20:06
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0