26 mars 2012

Hallå där!
.
Sitter i skolan och är väldigt trött. Jag sov på bussen hem till Falun igen ifrån Edsbyn och vakna precis när jag kom till falun, så jag har inte riktigt piggnat till än. Har iallafall historia just nu och jag är klar med allt för jag gjorde alla uppgifter igår så nu vet jag inte vad jag ska göra. Är inte så långt kvar tills jag ska bege mig till Maddes skola för att ha musik. Vi ska ha genomgång inför provet som vi ska ha nästa vecka och så ska vi finslipa våran låt för sedan är vi äntligen klar med den, det var en jäkla arbeta men det blev bra tillslut!
.
Idag så ska jag bara vara hemma och plugga och tänkte även ta en promenad, om ni ville veta liksom haha. Men ni får ha en bra dag, så hörs vi när jag kommer hem igen. Pusssss
Brist på bilder..

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

ha en bra dag sötis!:D

2012-03-26 @ 16:23:19
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0