20 mars 2012

Hallå där!
.
Allt bra med er? Med mig är det bra, förutom att min mage inte är min bästa kompis, men så måste det ju vara ibland också. Sitter just nu i biblioteket och pluggar tyska och historia, går inte så bra men har blivit klart med tyska läxan iallafall som ska vara inlämnad idag. Har haft ett stort hål och nu väntar jag på att klockan ska bli halv tre för då början tyskan och sedan slutar jag och då ska jag ner till stan och umgås med mamma. Och sedan hem och pluggggga!
.
Naturkunskaps provet som jag hade på morgonen gick bra som tur är, så nu behöver jag nog inte tänka på det mer. Men det finns ju en del andra saker som måste göras, gaaah! Nej nu ska jag sluta prata om plugg hela tiden, men det är svårt att inte göra det. För mitt liv består av en massa plugg nu. Plugg i skolan, plugg hemma. Ingen fritid helt enkelt, alltså inget roligt att blogga om. Men ni står nog ut, hihi. Vi hörs sötnosar, puss.

True.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!:)

2012-03-20 @ 16:57:32
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0