17 mars 2012

Hallå där!
.
Är helt död efter att jag och joel gick upp fem imorse för att åka ut och angla med hans familj, var inte kul att gå upp så tidigt men det var roligt att spendera en dag på sjön, men nu sitter vi i soffan och det känns som om båda är bakis, haha inte så kul. Men en rolig dag har det varit + att jag när jag körde imorse till sjön så sprang ett råddjur rakt ut på vägen, men duktig som jag var så stanna jag utan panik. Hahaha om man får skryta nu då, så nu vet jag hur det känns.
.
Ikväll blir det en lugn kväll med film tittande och massor med gott att äta. Hoppas ni får en jätte bra lördag, så hörs vi lite senare! Puss och kram
Lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0