16 mars 2012

Hallå kära ni!
.
Förlåt för att jag inte hört av mig, men har haft så mycket plugg att göra varje dag när jag kommit hem. Först skola hela dagarna och sedan massor med plugg, inte kul. Men nu är det äntligen helg och jag ska till min man och bara ta det lugnt, känner att vi behöver det efter att ha gjort massor med saker dem senaste helgerna. Men nu ska vi bara mysa och det har jag längtat efter! Skulle egentligen gjort engelska provet idag, men min cp lärare ändrade dag igen till nästa vecka. Åhh blev så arg, för jag pluggade i tre timmar igår och den tiden gick till spillo. Fast nu kan jag dem tills nästa vecka iallafall!
.
Har just nu engelska och snart slutar jag för idag och då ska jag och caroline kolla på svenska skidspelen innan jag tar bussen till joel. Men vi hörs när jag kommer hem till joel för då kan jag blogga, ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0