The Voice Sverige

The Voice hade ju premiär på tv4 idag klockan 20.00 och jag och joel satt såklart bänkade men med låga förväntningar. Men det var ju skit bra ju! Juryn är ju riktigt bra artister och det kommer bli jätte roligt att följa det och se vad dem kommer hitta på.
Kanske borde berätta att jag beger mig hemåt imorgon efter att ha varit hos joel i 1½ vecka, och det har varit helt underbart! Men nu saknar min familj mig och jag dem också, så det blir att ta bussen hem imorgon klockan fem över nio. Men nu ska jag läsa lite bloggar innan vi ska sova, men vi hörs lite senare :)

Kommentarer
Postat av: martina

Trodde faktiskt också att det skulle vara kasst, men va fel man kan ha :)

2012-01-05 @ 19:13:01
URL: http://martinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0