Mitt nyår

Runt fem så pallrade jag och joel iväg till hans syster och hennes kille för att umgås innan vi skulle dra vidare till fester. Vi åt mat, drack gott och spelade ett jätte roligt spel. Vi hade det så jäkla kul med massor av skratt!









Sen runt klockan nio så stack vi till en fest där man kände typ alla och där var även två av mina närmaste vänner, Evelina och Madde. Och han som hade festen bor granne med joel, haha. Så vi var där och dansade, sjöng och drack och hade det as kul. Och sen vid tolvslaget gick alla ut och kramade om varandra och sa såklart gott nytt år. Och sedan fortsatte vi att festa tills klockan vart 2-3. Hade ett jätte bra nyår tillsammans med mina närmaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0