En liten lista

1. Är du singel? Nej!
2. Är du lycklig? Ja!
3. Är du uttråkad? Jaaa
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nope
6. Är du gravid? Nej
7. Är du en cooling? Såklart!
8. Är du från Irland? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det tror jag, eller ja jag vet de!
11. Har du nånsin blivit sårad? Ja
12. Har du nånsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
13. Har du gillat en tjej/kille utan berätta det för henne/honom? Säkert när jag var liten
14. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jaa!
15. Har du haft en hemlig beundrare? Haha ingen aning
16. Är du kär? Ja! 
17. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det vill jag!
18. Kärlek eller lust? Kärlek
19. Hår eller ögon? Ögon
20. Katt eller hund? Katt
21. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" vänner? Några få bästa vänner
22. TV eller internet? Internet
23. Coca-cola eller pepsi? Pepsi
24. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Båda två, haha
25. Pengar eller lycka? Lycka!
26. MSN eller mobil? Mobil
27. Vad såg du på TV sist? Något skit som mamma kolla på
28. Vems blogg läste du sist? topmode.blogg.se
29. Vad åt du sist? Blodpudding
30. Vem pratade du med sist? Lillebror
31. Vem ringde du sist? Joel
32. Vem messade du sist? Joel
33. Vem pussade du sist? Joel 
34. Vem kramade du sist? Joel
35. Vem bjöd du sist på något? Oj, ingen aning
36. Vad köpte du sist? Två tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0