Äntligen klart!

Sådär ja, nu är jag klar! Ser ut som om jag bara har ändrat headern och det har jag ju i och för sig, men jag har fått lov att börjat om från början med design och skit som när man startar en blogg bara för att det hade blivit något fel så att man bara såg halva min blogg och att menyn hade åkt ner och jag har försökt att fixa det, men det har aldrig gått. Så jag fick lov att börja om, men det blev ju bra tillslut. Vad tycker ni?
Så vad har jag gjort idag? Jo, bara suttit framför datorn och fixat med bloggen. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske plugga? Duscha? Eller fortsätta sitta framför datorn? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blev asfint! :)

2012-01-09 @ 16:34:08
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0