6 januari 2012


Förlåt för att jag inte blogga igår fast jag sa det. Men ville inte sätta mig framför datorn det första jag gjorde när jag kom hem utan ville umgås med min älskade familj som jag inte hade träffat på länge! Och vi hade så kul igår. Vi åt god mat, prata, skratta, kolla på film och kvällen avslutades med att min lillebror sov på madrass inne i mitt rum och vi somna till Pelle Svanslös filmen som jag fick i julklapp, väldigt mysigt! Blir en repris ikväll fast då med en skräckis.
Vi får alldeles strax främmande av mamma och pappas vänner och deras barn, vi ska äta god middag och bara ha det trevligt så jag kommer inte uppdatera något mer idag men det står ni ut med. Så ni får ha en jätte bra fredag så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0