29 januari 2012

Hallå snyggingar!
Kan väl börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat något denna helg. Jag har haft tillgång till dator och
även suttit vid den men har inte haft något roligt att skriva om så det har inte blivit någon uppdatering på grund av det. Men kan ju iallafall berätta vad jag har haft för mig i helgen. I fredags så gick jag och joel, joels syster och hennes kille på bio, Mission impossible 4 och den var riktigt bra! Och igår så drack vi, spela bowling och wii och bara umgicks med dem, en väldigt lyckad men lugn kväll! Så har min helg sätt ut och idag blir det att bara ligga framför tvn och ta det lugnt.

Kommer ett inlägg om filmen lite senare idag, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0