20 januari 2012

Godmorgon Godmorgon!

Äntligen fredag och 11.20 får jag ta helg! Min helg kommer dock inte bestå av att umgås med Joel utan med mina vänner istället. Ikväll ska jag vara med Caroline och bara mysa som vi gjorde förr och imorgon blir det fest för Jessica fyller 19 år idag, GRATTIS!!! Så vi ska hem till henne och fira henne, dricka, umgås och ha en jävligt rolig kväll helt enkelt. Blir nog att åka upp till Joel på söndag om pappa ska upp till stugan och då åker jag hem på måndag morgon, blir ju bara att få umgås en kort stund och blir att åka fram och tillbaka men det är så värt det!

Har engelska nu och vi håller på med texter som vi sedan ska skriva en uppsats om sen, så jag ska fortsätta ägna mig åt det. Men vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack så mycket :D det kommer bli grymt!! och passa dig för vakterna ;) haha

2012-01-20 @ 16:41:03
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0