12 januari 2012

Godmorgon.

Idag var det en plåga att gå upp ur min för sköna och varma säng. Har nog aldrig varit såhär trött som jag är idag, kan knappt hålla ögonen öppna. Får väl trösta mig med att jag slutar redan 13.35 men då ska jag gå på stan för att vänta på att pappa slutar jobbet för jag åker med honom hem. Så jag kanske stannar kvar i skolan och pluggar lite, vi får se.
Igår så sa jag att jag skulle blogga när jag kom hem, men jag var så duktig så jag prioriterade plugg före datorn. Så jag pluggade när jag kom hem och sedan så satt jag och kolla på tv hela kvällen, både på Sveriges mästerkock och Bigest loser Sverige. Och det ska jag även se på ikväll. Men ni får ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0