Att få resa till Kenya skulle vara en dröm

Att få resa till Kenya och åka på safari bland alla fantastiska djur har alltid varit min högsta önskan att få göra. Hade jag haft pengar så hade jag åkt direkt nu och bara njutit med att se naturen, djuren och tagit en massa bilder och bara njutit av minnena där ifrån. Oavsett om jag inte kommer kunna åka dit på många år så vet jag att en dag kommer jag sitta i den där safari jeepen och se ut över savannen och bara njuta. För jag ska dit, iallafall en gång i mitt liv!
Jag skriver om mitt dröm äventyr för jag är med i en tävling där man kan vinna en Canon EOS 600D. Va med och tävla du också, http://www.paow.se/2012/02/14/vinn-en-canon-eos-600d/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0