Älskade, älskade farmor

Åh, imorgon är det äntligen helg och då ska jag åka upp till joel, som jag har längtat efter honom. Kommer bli en väldigt bra helg! Min kväll har iallafall bestått av dans och besök hos farmor med pappa. Det är så kul att träffa farmor och prata om gamla minnen, och jag blir så rörd för jag saknar den tiden då farfar levde och farmor var piggare och allt var helt perfekt. Tyvärr så kommer den tiden aldrig komma tillbaka, så jag får leva på alla fantastiska minnen som vi har tillsammans, för dem kommer jag alltid minnas.
.
Håller för tillfället på med att träna in 30 meningar som vi ska ha som läxförhör imorgon på engelskan, och det går faktiskt bra. Dem var inte så svåra som jag trodde.
Nog om det, ska väl forsätta att träna tills jag ska gå och lägga mig. Men vi hörs imorgon sötnosar, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0