9 april 2012

Hallå där snyggingar!
.
Har precis tagit en välbehövlig dusch och nu sitter jag och kollar på när älskling spelar tvspel, haha roligt. Idag har vi varit i falun, kikat i affärer och varit och grillat med joels familj. Det blev årets första grillning och det var riktigt gott! Och igår letade vi påskägg i skogen och åt en god påskmiddag tillsammans med min familj. Idag börjar även mitt påsklov och jag ska njuta av ledigheten, men snart sitter jag där på söndag kväll med allt plugg som jag inte gjort på lovet, det brukar iallafall bli så. Men jag tänkte vara duktig och göra lite imorgon när joel ändå är på jobbet.
.
Vi ska väl slå på någon film snart och mysa ner oss i soffan, hoppas ni får en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: k

Kan inte du lägga upp några valborgs outfits?

2012-04-09 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0