30 april 2012

Godmorgon!
.
Idag är det äntligen valborg och jag ligger fortfarande i sängen, men ska snart gå upp och fixa till mig lite. Joel kompis är här, så jag ska smyga mig förbi dem för att ta mig till toaletten, haha. Idag kommer vi väl bara ta det lugnt innan vi drar iväg och förmodligen grillar och spelar kubb med några vänner. Hoppas vädret håller sig, men det tvivlar jag inte på. Ska även försöka få en bild på hur jag ser ut ikväll, men jag lovar inget! Men bilder kommer det iallafall att tas.
.
Men ni får ha en sån bra dag, så hörs vi lite senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra valborg :D

2012-04-30 @ 13:13:20
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0