29 april 2012

Hejsan!
.
Är för tillfället hemma själv och kommer vara det i någon timme, för Joel är på bio med en kompis och jag sitter hemma och unnar mig lite godis. Dem skulle se någon film med massa superhjältar och det är inte riktigt min stil av film så jag stannade hemma istället. Dock har jag hört att den skulle vara riktigt bra, men men.. Så jag sitter och kollar på lite djur program och äter godis och längtar tills imorgon, det kommer bli så kul. Det känner jag på mig!
.
Jag tänkte fota mina senaste köp så ni får hålla utkik lite senare här på bloggen, för då kommer inlägget upp.
Jag och Joel har föressten 1½ år idag, så grattis till oss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis! :)

2012-04-29 @ 20:12:21
URL: http://missmerry.blogg.se/
Postat av: Elin s

Grattis! :D

2012-04-29 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0