28 april 2012

Hej på er.
.
Denna dag har bestått mycket av att vara ute i det fantastiska vädret och gått. Och ni har nog säkert sett i tidningen/nyheterna att det har brunnit i ett flertal lägenheter här i Edsbyn, nära där joel bor inatt. Så vi var tvungna att gå dit och kolla hur det såg ut, och det var ingen vacker syn precis. Allt är totalt förstört och det brann fortfarande. Det var en kvinna som hade blivit svårt brännskadad, tre personer som hade fått rökskador men dem har dock inte fått nå uppgifter om att det är någon som skulle ha avlidit, och det hoppas jag verkligen inte. Dock så hade djur tydligen gjort det, usch det är så hemskt. Så jag skänker en tanke till dem som blev drabbade!
.
Ikväll blir det iallafall en lugn kväll för oss, för vi måste ju tagga till rejält till valborg för då blir det allt annat än lugnt kan jag säga, haha. Nej, nu tänkte jag fixa något att käka innan jag dör av hunger, men vi hörs lite senare. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0