17 april 2012

Hallå där!
.
Idag är det tisdag och det brukar vara den jobbigaste dagen, men vi har ingen tyska idag så denna dag blev riktigt bra istället. Så jag slutar om en timme och då ska jag bege mig ner till stan för att kolla på lite saker och sedan dra mig till gymmet för en timmes gym, var riktigt längesen jag tränade. Men nu är jag igång igen!
.
Igår låg jag hela dagen och kollade på One Tree Hill och det tänker jag göra idag när jag kommer hem också, är så skönt att få ta det lugnt efter skolan för det är inte ofta jag kan göra det. Så jag ska njuta av varje sekund, haha.

Kommentarer
Postat av: william

så bra serie:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Good VS Evil" modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-17 @ 13:37:36
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du får en bra dag :)

2012-04-17 @ 17:29:09
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0