1 april 2012

Godmorgon, eller något..
.
1:a april idag och det betyder att man får luras så mycket man vill, har dock inte lurat någon idag och kommer förmodligen inte att göra det heller, är så dålig på att komma på saker. Har ni lurat någon än då? Är iallafall hemma själv för joel är och jobbar och det var meningen att jag skulle ta en promenad, måla, plugga och städa på morgonen men jag har bara suttit och kollat på gamla avsnitt av kungarna av tylösand, har lite ångest nu att jag har allt det där framför mig. Men om typ en timme ska jag åka iväg och umgås med joels familj för joels brors tjej fyller år så vi ska äta lunch hos henne! Blir att vara där själv utan joel, men han kommer sen som tur är, haha nej då.
.
Men nu måste jag fixa det enorma berget med disk, så vi hörs ikväll eller imorgon ifrån skolan. Puss hej
Jag unnade mig en god frukost iallafall, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0