Snart helg!!!

Hej pår er!
Det är äntligen fredag och en underbar och mysig helg väntar, som vanligt. Älskling kommer runt 6 ikväll och då ska vi äta godis och kika på tv, för jag har köpt en jätte stor godipåse! Och imorgon bär det av till ikea som jag inte varit på jätte länge och då blir det ett besök in på accent såklart, för jag ska ha med mig en av dem där väskorna hem som jag bloggat om!
Har just nu samhällskunskap och jag håller på med en enkätundersökning om ungdomars alkohol missbruk och ska nu sammanställa allt med diagram och det går inte så jätte bra, för det är så mycket annat som lockar på datorn, hihihi. Men nu måste jag göra liiite nytta iallafall, så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

ha en bra dag och en fin helg! :D

2011-09-30 @ 10:30:28
URL: http://sofienorman.myshowroom.se
Postat av: juliaaaa

åh tack vad glad jag blir jenny! jag tror att ditt tal kommer vara super också, längtar tills jag får höra det :-) ses på måndag! kram

2011-09-30 @ 16:30:42
URL: http://juliatarndal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0