Huvudvärk, hosta och en rinnig näsa..

Godmorgon, här sitter jag i skolan och börjar bli förskyld.. igen! Va fan gör jag för att bli sjuk hela tiden? Något tips på att inte bli sjuk så ofta, så kommentera.
Idag slutar jag sent, 16.20. Vet fan inte om jag orkar ha musik idag dem sista tre timmarna, mitt huvud håller på att sprängas redan nu och musik hjälper ju inte direkt mot huvudvärk, men vi får se hur jag mår lite senare. Iallafall, när jag kommer hem så ska jag spendera min kväll med allt plugg jag har, engelska uppsats, tal, prov i naturkunskap, analys på 30 enkäter + lite läxor, det kommer ta tid! Så ska fixa lite tidsinställda inlägg till er för jag tror inte jag kommer ha så mycket tid för bloggen ikväll.

Bild från förra sommarens tältning med tjejerna


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du har en fin dag! Nu strax efter lunch dyker det upp en grym tävling i min blogg, missa inte det!! Där kan du vinna både parfym och konsertbiljetter

2011-09-26 @ 12:04:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0