Home sweet home

Jag hann med den tidiga bussen som gick 11.37 hem så slapp jag vänta i två timmar på nästa, så det var skönt! Så nu har jag varit hemma en stund och bara tagit det lugnt med popcorn och läsk, inte dumt om ni frågar mig. Fick en kommentar av en jätte gullig tjej om att det skulle vara kul om jag gjorde ett inlägg med lite information om mig och min familj osv, så det kommer lite senare idag när jag fixar ihop lite text och bilder! Jätte kul att ni kommenterar och ger mig lite ideér om vad jag kan skriva om, allting blir så mycket roligare då :)


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; haha tack ^^ ja jätte lockigt! det roliga är att jag har plattat det där hahah! fast det blir lockigt efter några timmar igen ;P

2011-09-15 @ 15:04:33
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: kladdi

sv : det lugnt :) ja visst kan vi följa varandra jag följer dig nu :)

2011-09-15 @ 18:14:41
URL: http://kladdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0